Reklama

 

Vývoj poptávky LED v autoprůmyslu

Tomáš | Zajímavé využití LED | 23.3.2016

Automobilový průmysl představuje pro výrobce LED zařízení obrovský potenciál, jelikož téměř všechny automobilové značky transformují osvětlení svých nových modelů na LED technologii.

Tržní prostředí v tomto odvětví se považuje za tzv. “strategii modrého oceánu”, jelikož na tomto neprobádaném a perspektivním trhu působí jen hrstka významnějších výrobců, kteří mohou ovlivňovat cenovou hladinu produktů.

Tento trh, dle studie Gold Member Report, vytvořenou magazínem Ledinside, v roce 2015 dosáhl objemu prodejů cca 1,21 mld. USD (asi 26,6 mld. Kč). Dle očekávané složené roční míry zisku (CAGR), dojde ke každoročnímu nárůstu 8% v rozmezí let 2015- 2020 a tento trh by měl dosáhnout objemu prodeje 2,29 mld. USD (asi 55 mld. Kč).

Zároveň, dle vyjádření managera Ledinside, Duffa Lu, bude narůstat uplatnění této technologie u dalších doplňkových vnějších osvětlení automobilů. Zde je v současné době uplatnění menší jak 15%, což představuje velmi zajímavou perspektivu pro výrobce.

Současný celkový objem použitých kusů v automotive segmentu se v celosvětovém měřítku pohybuje na hranici 2,79 mld. kusů, v roce 2020 se očekává nárůst na objem až 3,67 mld. použitých kusů.

Zajímavou otázkou zůstává jak si povede trh interierových LED. Dle provedené studie, bude celosvětová tržní hodnota těchto zařízení naopak trpět záporným růstem, vzhledem k použití standardních LED s cenou, která bude klesat. Zde se očekává objem prodejů v roce 2020 okolo 603 mil. USD (cca 14 mld. Kč), což je o zhruba o 2 mil. USD (48 mil. Kč) méně než  v současné době.

Zdroj: ledinside.com

1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (5 hlasováno, průměr: 5.00)
Loading ... Loading ...

Žádné komentáře »

Zatím žádné komentáře.

RSS feed for comments on this post.

Zanechat komentář

*

O nás | Vydáváno s pomocí ARIGA s.r.o. | Powered by WordPress | Theme by Roy Tanck