Reklama

 

První japonské LED basketbalové hřiště

Tomáš | Zajímavé využití LED | 3.10.2016

Nová koncepce LED basketbalového hřiště pronikla do země inovací a digitálních technologií, Japonska. Tato inovace v oblasti basketbalu  byla světu představena poprvé v roce 2014 společností Nike, tzv. Nike House of Mamba. Na celé herní ploše je využito LED technologii pro promítání virtuálních čar a animací, které sloužily mimo jiné k tréninkovým účelům. Hráči se tak v podstatě pohybují po obří LED televizi, která tvoří hrací plochu.

Japonsko se touto technologií inspirovalo a uvedlo ji i do praxe profesionálních zápasů. Kompletně celé osvětlení basketbalového stadionu bylo nahrazeno LED světly. Na herní ploše jsou tak nasvícena virtuální loga týmů, různé úvodní vizualizace, postranní čáry i aktuální přehledem o změně skóre, které se zobrazuje přímo na herní ploše.

Celý LED systém tak vytváří nezapomenutelný herní zážitek a hlavně velkolepou podívanou pro diváky. Dle vyjádření jednoho z hráčů týmu Alvark Tokyo, Joji Takeucha, je hra na tomto typu hřiště nová a zajímavá zkušenost, na kterou si bude muset několik zápasů zvyknout.

Zdroj: ledinside.com

1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (3 hlasováno, průměr: 5.00)
Loading ... Loading ...

Žádné komentáře »

Zatím žádné komentáře.

RSS feed for comments on this post.

Zanechat komentář

*

O nás | Vydáváno s pomocí ARIGA s.r.o. | Powered by WordPress | Theme by Roy Tanck