Reklama

 

Digitální LED billboard o velikosti 4,25m x 14,60m

peta | Zajímavé využití LED | 26.4.2007

Watchfire Digital Outdoor - billboardWatchfire Digital Outdoor, divize digitálních billboardů firmy Time-O-Matic Inc., zkonstruovala barevný LED billboard z 611 dílčích modulů o velikosti 30 x 30cm obsahujících skoro půl miliónu červených, zelených a modrých LED (přesně 469.248 LED). Billboard má standardní americký rozměr pro reklamu ve vnějším prostředí – 14 x 48 stop (4,25 na 14,60 metru).

Watchfire Digital Outdoor - billboardDle auditu který Watchfire zpřístupnila jsou její LED billboardy dostupné po 99,9% času, což je důležité z hlediska efektivnosti reklamních sdělení. Zajímavostí je, že po kompletní instalaci je celý billboard pokryt tenkou vrstvou silikonového gelu, která chrání součásti billboardu včetně diod. Díky tomu billboard přestál testy kdy byl po 180 dní kompletně ponořen do vody či 60 dní v komoře s rozstřikem slané vody. Provozní teplota je od -40°C do +50°C.

Watchfire Digital Outdoor - billboard

Billboard je pozorovatelný z úhlu 140°. Obraz billboardu je ovládán pomocí programu z PC a je samozřejmě možná dálková správa bez nutnosti osobní přítomnosti na místě. Watchfire poskytuje na své LED billboardy záruku pět let, což není zcela obvyklé. Očekávaná živostnost LED v billboardu je zhruba 11 let nepřetržitého provozu.

Zdroj: Watchfiredigitaloutdoor.com

1 hvězda2 hvězdy3 hvězdy4 hvězdy5 hvězd (5 hlasováno, průměr: 4.40)
Loading ... Loading ...

Žádné komentáře »

Zatím žádné komentáře.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Zanechat komentář

*

O nás | Vydáváno s pomocí ARIGA s.r.o. | Powered by WordPress | Theme by Roy Tanck